Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2024 roku do 28 czerwca 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 4 w Łęcznej, ul. Jaśminowa 6,21-010 Łęczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430332769
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaśminowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Łęczna
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 462 79 06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp4leczna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp4leczna.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej w Łęcznej w okresie od 02 stycznia 2024 roku do 28 czerwca 2024 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8f84e99-99a3-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://um-leczna.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-leczna.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji; pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0
4) Włączona obsługa JavaScript
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informujemy, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Papieża Jana Pawła II w Łęcznej, ul. Jaśminowa 6, 21-010 Łęczna
1) , tel. (081) 4627003, e-mail: sekretariat@sp4leczna.pl
2) W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3) Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 4~ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanym dalej PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.
5) Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c ww. Rozporządzenia w związku z przepisami PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP4.272.01.2023.AG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęcznej, ul. Jaśminowa 6 i z powrotem do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków. Dowóz odbywał się będzie w roku 2024 w okresie od dnia 02 stycznia 2024r. do dnia 28 czerwca 2024r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży oraz zapewnienie im opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej na niżej wymienionych trasach, przy czym każda z tras stanowi oddzielną część przedmiotu zamówienia. Trasa I: ul. Pasternik, ul. Bożnicza, Rynek III, ul. Obrońców Pokoju – siedziba Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęcznej
4.2.5.) Wartość części: 48533,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami: a) cena - 60% -60 pkt cena określa koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, wynikający z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru: Pi x 60 gdzie: Pi liczba punktów jakie' otrzyma badana oferta "i" za kryterium "Cena "; Cmin najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich ocenianych ofert; Ci cena brutto oferty badanej "i"; 60 max. liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”; b) Termin płatności 20% • termin 7 dni - 1 pkt • termin 14 dni-5 pkt • termin 21 dni - 20 pkt c) Doświadczenie w wykonywaniu przewozu osób - 20% • wykonanie 1 usługi dowozu - 0 pkt • wykonanie 2 lub więcej usług dowozu - 20 pkt Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach. Maksymalna liczba punktów jaka może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska łącznie największą ilość punktów).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: c) Doświadczenie w wykonywaniu przewozu osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca dowóz dzieci i młodzieży z miejsca ich zamieszkania do Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęcznej, ul. Jaśminowa 6 i z powrotem do ustalonych przez Zamawiającego w każdej miejscowości przystanków. Dowóz odbywał się będzie w roku 2024 w okresie od dnia 02 stycznia 2024r. do dnia 28 czerwca 2024r. z wyłączeniem dni wolnych zgodnie z kalendarzem roku szkolnego, oraz dni ustalonych przez Zamawiającego, w godzinach umożliwiających przybycie dzieci i młodzieży do szkoły nie później niż 10 minut przed ustaloną godziną rozpoczęcia zajęć szkolnych i opuszczenie szkoły o ustalonej przez Zamawiającego godzinie.
Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi w oparciu o minutowy rozkład jazdy, dla określonej trasy, sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez Zamawiającego. Usługa obejmuje dowóz dzieci i młodzieży oraz zapewnienie im opieki podczas dowozu do Szkoły Podstawowej Nr 4 w Łęcznej na niżej wymienionych trasach, przy czym każda z tras stanowi oddzielną część przedmiotu zamówienia.
Trasa I: Ciechanki Łęczyńskie - Zakrzów - Leopoldów - Zakrzów - Ciechanki Krzesimowskie - Piotrówek – Ciechanki Łęczyńskie - siedziba Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęcznej
Trasa II: Kolonia Trębaczów – Zofiówka – Kolonia Łuszczów – Trębaczów – Rossosz – Ciechanki Łęczyńskie – siedziba Szkoły Podstawowej nr 4 w Łęcznej
4.2.5.) Wartość części: 86666,66 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-06-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się następującymi kryteriami: a) cena - 60% -60 pkt cena określa koszt brutto (tj. z VAT) wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, wynikający z uwzględnienia wszystkich kosztów jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia; oferta złożona przez danego Wykonawcę otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą ze wzoru: Pi x 60 gdzie: Pi liczba punktów jakie' otrzyma badana oferta "i" za kryterium "Cena "; Cmin najniższa cena oferowana brutto spośród wszystkich ocenianych ofert; Ci cena brutto oferty badanej "i"; 60 max. liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena”; b) Termin płatności 20% • termin 7 dni - 1 pkt • termin 14 dni-5 pkt • termin 21 dni - 20 pkt c) Doświadczenie w wykonywaniu przewozu osób - 20% • wykonanie 1 usługi dowozu - 0 pkt • wykonanie 2 lub więcej usług dowozu - 20 pkt Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów wyliczoną jako sumę punktów uzyskanych w ww. kryteriach. Maksymalna liczba punktów jaka może uzyskać Wykonawca wynosi - 100 pkt. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (uzyska łącznie największą ilość punktów).
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w wykonywaniu przewozu osób
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
posiadają zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie przewozu osób w ciągu ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy —w tym okresie, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały należycie wykonane lub są wykonywane należycie.
b) posiadają lub mają zapewniony dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, itp.) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu i wyposażenia technicznego koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia - w przypadku złożenia oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia wykonawca zapewnia minimum 3 środki transportu (jeden środek transportu przypada na realizację części: I przedmiotu zamówienia, w przypadku części II niezbędne jest zapewnienie minimum dwóch środków transportu umożliwiających przewóz dzieci i młodzieży w jednym czasie, w ilości dostosowanej do liczby dzieci przewożonych na każdej z tras.
c) zapewnienie co najmniej 3 kierowców posiadających kwalifikacje i uprawnienia do przewozu wskazanymi środkami transportu dzieci i młodzieży i co najmniej 3 pełnoletnich opiekunów spełniających warunki do bycia opiekunem i zapewniających opiekę nad dziećmi i młodzieżą podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania dzieci i młodzieży (opiekunem nie może być kierowca) - w przypadku składania oferty na wszystkie części zamówienia (jeden kierowca i jeden opiekun niezbędni do realizacji zamówienia w części: I, dwóch kierowców i dwóch opiekunów niezbędnych do realizacji zamówienia w części: II).
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.